Op de vrijwilligers werkdag van 16 april is er hard gewerkt om al het meegebrachte lekkers te nuttigen. Niet ‘Heel Holland Bakt’ maar ‘Heel De Vrijwilligersgroep Bakt’ zou makkelijk het thema kunnen zijn geweest van deze dag. Om 10.00 uur werd gestart met koffie en al het zelfgebakken lekkers, om 13.00 uur volgde een heerlijke groentesoep lunch en om 16.00 uur…… opnieuw gebak met thee en koffie.
[metaslider id=2230 cssclass=””]




